υπό κατασκευήν
Ο παλαίμαχος οργανοποιός
κ. Κώστας Δεκαβάλας

πραγματοποίησε επίσκεψη - ανοιχτό (διαθεματικό) μάθημα
στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, 14.3.2006

 

Στο πλαίσιο της δραστηριότητας "Ανοιχτό Σχολείο" το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης είχε την ιδιαίτερη τιμή να υποδεχτεί τον παλαίμαχο οργανοποιό κ ο Κώστα Δεκαβάλα , σε ένα ανοιχτό μάθημα - περιήγηση σε τόπους και χρόνους της οργανοποιίας και της ζωής. Απ΄τη Φολέγανδρο στην Πόλη και στη Θεσσαλονίκη, απ' τον "Στραντιβάρι" της Πόλης Μανόλη Βεννιό στον ανηψιό του, Βίκτωρα Δεκαβάλα, στην πλούσια βιωματική κατάθεση του μειλίχιου κυρίου Κώστα, ως και το σημερινό αγώνα των διαδόχων για την ψιλή τέχνη και τη ζωή.
Το ανοιχτό μάθημα-τιμητική εκδήλωση απευθύννθηκε (κατά προτεραιότητα) σε μαθητές που καταπιάνονται με τα έγχορδα καθώς και σε τάξεις επαγγελματικού προσανατολισμού (ΣΕΠ), κοινωνικού και ιστορικού χαρακτήρα, και θα υλοποιήθηκε με τη σύμπτυξη των αντιστοίχων τμημάτων. Ο άξιος μουσικός, ερευνητής και τ.καθηγητής του ΜΣΘ, Κυριάκος Καλαϊτζίδης, θα ερμηνήνευσε στο ούτι του - κατασκευής Μανόλη Βεννιού-μουσική της Πόλης, ο καθηγητής του ΜΣΘ, Βασίλης Βέτσος, σύνθεση του για - κατά συρροήν - άταστη, ακουστική και κλασική κιθάρα, κατασκευής Δεκαβάλα, ενώ οι μαθητές του ΜΣΘ, Νίκος Χρηστίδης και Σπύρος Παπαδόπουλος και ο τ. καθηγητής του Μ.Σ.Θ., νύν Διδάσκων του ΑΤΕΙ Άρτας, Σταύρος Κρομμύδας συνομίλησαν σε ελεύθερο πρόλογο (ταξίμι), κλείνοντας με μια χόρα για δυό μπουζούκια, κατασκευής του οργανοποιού.

βλέπε και:


Κώστας Δεκαβάλας: Το Πρίν και το Μετά
Αφηγήσεις (Φεβρουάριος - Μάρτιος 2006)

Ο άξιος μουσικός, ερευνητής, τ.καθηγητής του ΜΣΘ, Κυριάκος Καλαϊτζίδης, καταθέτει ερευνητικά στοιχεία για τον οργανοποιό Μανόλη Βεννιό και εν συνεχεία ερμηνεύει στο ούτι του - (κατασκευής Μανόλη Βεννιού)-μουσική της Πόλης
Ο καθηγητής του ΜΣΘ, Βασίλης Βέτσος, ερμηνεύει σύνθεση του με άταστη, ακουστική και κλασική κιθάρα - κατά συρροήν - κατασκευής Δεκαβάλα.
Οι μαθητές του ΜΣΘ, Νίκος Χρηστίδης και Σπύρος Παπαδόπουλος, και ο τ. καθηγητής του Μ.ΣΘ. νύν διδάσκων στο Α.Τ.Ε.Ι. Άρτας, Σταύρος Κρομμύδας συνομιλούν σε ελεύθερο πρόλογο (ταξίμι), κλείνοντας με μια χόρα για δυό μπουζούκια, (κατασκευής του οργανοποιού).