"Τα πρόσωπα του μύθου"
Αρχέτυπα Αγάπης
στον Κόσμο της Τραγωδίας
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
"Τα πρόσωπα του
μύθου" Αρχέτυπα Αγάπης |
Ο del mio dolce ardor bramato
oggetto |
Ω
της γλυκιάς μου λαχτάρας αντικείμενο του πόθου |
Η επιλογή και η σύνθεση των
συγκεκριμένων αποσπασμάτων προέκυψε από μια αναζήτηση στον κόσμο της
Τραγωδίας αρχετύπων αγάπης, που μέσα από το μύθο διέτρεξαν το χρόνο,
παρέμειναν ενεργά, και επηρέασαν συνειδητά ή ασυνείδητα τον κόσμο
μας και τις επιλογές μας. Διαπιστώνουμε ότι η αγάπη, ο έρωτας,
εκδηλώνεται ως έλλειψη, ως αναζήτηση καθώς οι τραγωδοί μας όντας
άντρες, είδαν τον κόσμο ή τουλάχιστον αποπειράθηκαν να τον δουν μέσα
από το βλέμμα του άλλου, του διαφορετικού, σε μια προσπάθεια
προσέγγισής του, και γιατί όχι και κατάκτησής του |
Η όπερα εξαίρει και φροντίζει για
το ιδανικό όπως και η τραγωδία. Tόσο ο τραγικός ήρωας όσο και
πρωταγωνιστές της όπερας ξεπερνούν τα ανθρώπινα μέτρα. Επιπλέον η
αποθέωση του ανθρώπινου πόνου που υπονοείται στην τραγωδία βρίσκει
την καλύτερη έκφρασή της στην όπερα (ο Μπράιαν Μπέαν έγραψε: «μπορεί
κανείς να κάνει τη θλίψη του τραγούδι όπως και θρήνο») διαβάστε
τη συνέχεια |
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑ ΤΗΣ 14ης ΜΑΡΤΙΟΥ
http://www.theatroedu.gr/HMERA_THEATROY_2007/index.html |