Μουσικό Σχολείο
Θεσσαλονίκης
ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
| ||
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΗΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ( E . N . O . C
.) |
||
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΝΟΜΙΜΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΑΟΡΙΣΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ |
|
|||
Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Νίκος Καζαντζάκης Να λες - εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη Γη ΩΔΗ ΠΟΡΙΚΟ ΚΡΗΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είσοδος με προσκλήσεις *** Η οικονομική διαχείριση-σχεδιασμός αναπτύσσεται από την
| |||
537 |
|||
............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... .....μας έχει γίνει πολλές φορές φανερή, από το παρελθόν ως τώρα, (καθώς, εξ αιτίας τους, πολλά προβλήματα δημιουργήθηκαν στη ζωή ξένων ή παλιννοστούντων γνωστών και αγνώστων μας ανθρώπων, σχετικά με τη διαβίωσή τους στην Ελλάδα), αν και γίναμε, πολλές φορές, γνώστες μικρών και μεγάλων τραγωδιών στη ζωή αυτών των ‘'ξένων'', σαν αποτέλεσμα αυτών των προβλημάτων τους, ωστόσο, και πάλι, μένω συγκλονισμένη από την περιπέτεια του Γιώργου Χ., αποφοίτου του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης και αριστοτέχνη της κιθάρας, σχετικά με το θέμα της παραμονής του στην Ελλάδα. Γνώρισα το Γ. Χ, ως μητέρα συμμαθήτριάς του: Η κόρη μου E. αποφοίτησε από το Μουσικό Σχολείο και ο Γ. ήταν συμμαθητής της. Τον έχουμε ακούσει, σε συναυλίες του Σχολείου και σε σπίτια συμμαθητών να παίζει την κιθάρα του και θαυμάσαμε την αξιοσύνη και την τέχνη του. Ακούσαμε κι από άλλους, γονείς, μαθητές και καθηγητές του, πως είναι καταπληκτικός κιθαρίστας, άξιος στη δουλειά του. Ακούσαμε, ακόμη, πως είναι εξαιρετικό παιδί. Το κυριώτερο, όμως, που ξέρουμε, είναι πως ζει στην Ελλάδα από μικρό παιδί, νόμιμα, μαζί με την οικογένειά του, εδώ και χρόνια. Ειναι η δική του ζωή, που βιώθηκε εδώ, με την τυπική συναίνεση -ως τώρα- του κράτους. Αλλά τώρα, σα να μην έφταναν οι άλλες δυσκολίες της ζωής, προστίθεται και η απαγόρευση να συνεχίσει να ζει εδώ που είναι η οικογένειά του, οι όποιες δυνατότητες για εργασία του, οι φίλοι και γνωστοί του, το σχολείο του, η ζωή που έζησε ως τώρα, ο χώρος στον οποίο μεγάλωσε! Θεωρώ πως έχει κάθε δικαίωμα να συνεχίσει απρόσκοπτα να ζεί εδώ που μεγάλωσε και εδώ που νοιώθει ότι θέλει να ζει. Όπως, ως τώρα, υπήρχε τυπική λύση στο θέμα της παραμονής του, έτσι θα 'πρεπε να υπάρξει και τώρα: Είναι αντίθετο σε κάθε έννοια δικαίου και κάθε έννοια σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, το να διακόπτει το κράτος, ξαφνικά, την ομαλή –όσο κι αν είναι δύσκολη- στο έδαφός του, διαβίωση ενός νέου, για την παραμονή του οποίου, ως τώρα, αυτό το ίδιο κράτος συναινούσε τυπικά, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία της εντύπωσης ότι αυτός ο νέος είναι ισότιμος με τους άλλους πολίτες. Συντάσσομαι, λοιπόν, με όλους εκείνους τους συμμαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και όσους έχουν λάβει γνώση της υπόθεσης του Γ. Χ. και του συμπαραστέκονται, διεκδικώντας και απαιτώντας μαζί τους, για το Γιώργο, την καλλίτερη δυνατή διευθέτηση της υπόθεσής του και την απρόσκοπτη παραμονή του στην Ελλάδα! Ε. Π. …………… ....………… Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
|
|||
Καλό παιδί, καλό παιδί
Επέρσυ μας χωρίσανε
Τώρα λοιπόν ξανά μαζί
Pari zavak –pari zavak
Nahort daran mez zadezzin
Hima yuremen mank miassin
ΜΣΘ-2003; |
|||
Είναι ντροπή να είσαι Έλληνας στην ψυχή, αλλά επειδή γεννήθηκες σε άλλη
|
|||
Αγαπητοί φίλοι του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης,
|
|||
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Μ _ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
Πρωην μεταναστης, χωρίς όμως τα προβλήματα του Σαμψών
διότι η χώρα που με φιλιξένησε δεν λεγόταν Μπουζουκιστάν αλλά Σουηδία |
|||
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΕΙΝ' Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ Συνυπογράφω με όλη μου την καρδιά, με την ελπίδα ότι και η γραφειοκρατία μπορεί κάποτε να αποκτήσει καρδιά...
Αν αφήσουμε το παλικάρι να ξανα-χάσει ακόμη μία πατρίδα θα είμαστε όλοι υπεύθυνοι!
Α. _
Δημοσιογράφος - Γονέας μαθητή Μουσικού Σχολείου
|
|||
Σας στέλνω αυτό το μήνυμα για να μείνει ο μαθητής σας στην Ελλάδα. Η Ελλάδα φιλοξενεί τους μαθητές της και σύμφωνα με το σύνταγμά της "όλοι όσοι βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων." Εδώ ελευθερία για μάθηση. |
|||
Προσυπογράφω κι εγώ την έκκληση να παραμείνει στην Ελλάδα ο Γιώργος Σαμψών Χατσατριάν, αυτός ο αξιόλογος νέος καλλιτέχνης, για τον οποίο μόνο υπερήφανη μπορεί να είναι η χώρα μας.
Α. _
δημοσιογράφος
|
|||
Xairete!
Eimai apofoitos tou Mousikou Gumvasiou Pallnvns kai ma8ame oti evas ma8ntns tou sxoleiou sas, o Giwrgos-Sampsov, avtimetwpizei problnma me tnv adeia paramovns tou.
Parakaloume va mas evnmerwsete gia tis opoies evergeies kavete kai me poio tropo 8a mporousame va bon8nsoume. Dustuxws dev exoume bgalei akrn akomn av upnrxe kapoia stigmn sullogos tou sxoleiou, alla exoume epikoivwvia pavw apo 100 atoma. Evdexomevw va mporoume va suvtovistoume kai me to sxoleio mas.
Euxaristw polu,
M._ (6945.... |
|||
|
|||
ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ 4η Σύμπραξη Θέμα: προκύπτοντα θέματα - ενδεχόμενες πρακτικές εφαρμογές
1η Γενική Συνέλευση της ΟΚΔΑ-ΜΣΘ Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008, 8η και 9η ώρα Αίθουσα Βιβλιοθήκης "Κωνσταντίνα Κιατύπη"
Προσωρινό πρακτικό πρός συλλογική επικύρωση στην επόμενη συνέλευση Α. Συγκρότηση ονομαστικής κατάστασης μελών της ΟΚΑΔ-ΜΣΘ με συμμετοχές από όλα μέρη της Σχολικής Κοινότητας. Αναλύθηκε το πλαίσιο της συνεργασίας, στηριγμένο κατά το μέτρο του δυνατού στις παραινέσεις που έδωσε ο συνήγορος του Εφήβου/Παιδιού, στις παραινέσεις του κατά την ενημερωτική συνάντηση με εκπαιδευτικούς της Β΄ θμιας Εκπ/σης Θεσσαλονίκης στις 20/11/2007. Β. Ακολούθησε : Κριτική ανάγνωση/διαλογική συζήτηση με θέμα τη διεθνή σύμβαση για τα δικαιώματα του 'παιδιού' και αναπτύχθηκε αρχικός εντοπισμός προκυπτόντων ζητημάτων. Γ.Οι συμμετέχοντας μαθητές μετά από προβληματισμό και σύντομο διάλογο, ανέλαβαν Δ. Στα άρθρα που κατά τον ένα ή άλλο τρόπο σχετίζονται με την περίπτωση του Γ.Σ. Χατσατριάν οι μαθητές και οι διδάσκοντες έδωσαν εκ των πραγμάτων ιδιαίτερα βαρύτητα. Μεσολάβησε (δι’ ανατάσεως των χειρών) ψηφοφορία (υπέρ, κατά, Λευκό) με διακύβευμα την πρωτοβουλία 3 μελών της Ομάδας να στηρίξουν κατ’ αρχήν την προσπάθεια του Γ.Σ. με δημοσίευση στο διαδίκτυο. Προηγήθηκε ιδιαίτερος προβληματισμός σε σχέση με το αμφίσημο πρόταγμα αλλά και το αμφίθυμο συλλογικό φαντασιακό των κοινωνικών δομών, έναντι των αντίστοιχων στάσεων/πρακτικών που αναπτύσσονται στις πολιτισμικές δομές που αντλούν από πρωθύστερα κοινωνικώς «κατασκευασμένα» και πολιτισμικά συνομολογημένα κοινωνικά - πολιτικά υποστρώματα. Σ’ αυτό το πλαίσιο έγινε αναφορά στην Αντιγόνη του Σοφοκλή και στους Λόγους του Ισοκράτη. Οι μαθητές ενημερώθηκαν και ηλεκτρονικά για τις πηγές και ανέλαβαν να τις συνδυάσουν με το ειδικό παράδειγμα του Γ.Σ.Χ. Επί πλέον διερευνήθηκε η πολιτική και κοινωνική αξιοπιστία μιας μονοσήμαντης πρόσδεσης 'στο γράμμα' της ακλόνητα «κατασκευασμένης» παράδοσης και οι αντίστροφες σύγχρονες κοινωνικές και πολιτικές υπό κρίση δυναμικές της.
Ε. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αναγκαιότητα συνεχούς συζήτησης-πράξης της ομάδων μέσα απ’ την ανάπτυξη μερικότερων συλλογικοτήτων αλλά και ατομικού ενδιάθετου προβληματισμού. Στόχος τους η ανάπτυξη ενός συλλογικού πρωτογενούς “κώδικα δικαίου’ που όμως δεν θα παραβιάζει σε καμιά περίπτωση τα άρθρα διεθνούς Σύμβασης των δικαιωμάτων παιδιού/εφήβου/πολίτη. Οι υποομάδες αυτές θα αναφέρονται άμεσα στο ευρύ Σώμα, μέσω της φυσικής αλλά κυρίως της ηλεκτρονικής επαφής και αποτελεσματικής προδιαμόρφωσης των δεόντων συλλογικότερων πρακτικών.
ΣΤ'. Επικυρώθηκε συλλογικά η πρόταση για την πραγματοποίηση στο ΜΣΘ της Μουσικής - αφηγηματικής Παράστασης, Νίκος Καζαντζάκης ΩΔΗ-ΠΟΡΙΚΟ ΚΡΗΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, διερευνήθηκαν κατ' αρχήν ενδεχόμενες διασυνδέσεις/αλληλεπιδράσεις με τα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος του ΜΣΘ και εντοπίσθηκαν οι αυξημένες ευθύνες της ομάδας για την επιτυχία της. Ζ. i. Αποφασίστηκε οι συνελεύσεις της ΟΚΑΔ-ΜΣΘ να γίνονται εκτός του ωρολογίου προγράμματος, για να συνάδουν οι πρακτικές της με το υψηλό διακύβευμα της προσφοράς και του εθελοντισμού που εμπεριέχεται στις πρός απόδειξη διαθέσεις της. ii. Η επόμενη συνέλευση καθορίστηκε για την 30η Ιανουαρίου αμέσως μετά τη γιορτή/τελετή "των Τριών Ιεραρχών" στη βιβλιοθήκη "Κωνσταντίνα Κιατύπη". |
|||
3η Σύμπραξη Μουσική/θεατρική παράσταση για την
υποστήριξη "Φτιάξτε μαζί μας Πέραν των εσόδων για την ενίσχυση της ΕΚΔΡΟΜΗΣ | |||
Μουσικό Σχολείο
Θεσσαλονίκης "Φτιάξτε μαζί μας Μουσική/θεατρική
παράσταση για την υποστήριξη Μετά την επιτυχημένη δραστηριότα της 21.12.
2007 χάρη στη δική σας συμβολή [και με αίσιο τέλος (παραδόθηκαν 515 Ευρώ)
στην Σχολική
Κοινότητα του Μονοθέσιου Δημοτικού Σχολείου Διασέλλων Ηλείας],
συνεχίζουμε δυναμικά. Και στην καινούργια μας σύμπραξη στον ίδιο χώρο του
πολιτισμού/παιδείας, θα αναπτυχθεί ανάλογη δραστηριότητα της ΟΜΑΔΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ εγκαινιάζοντας μια σειρά δραστηριοτήτων
|
Ταινία για την καμμένη Ολυμπία |
Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
ΕΚΠ/ΚΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΛΕΙΑΣ |
Μετά από τρείς μήνες σκληρού αγώνα να ενισχύσουμε τα σχολεία μας και να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας , το έργο μας φτάνει στο τέλος του ...Συνεχίζουμε το έργο μας μέσα στα σχολεία που ανήκουμε και στα οποία πρέπει να δώσουμε τη ψυχή μας και τη καρδιά μας ώστε να βοηθήσουμε & να εκπαιδεύσουμε όσο μπορούμε τα παιδιά μας να φτιάξουν ένα καλύτερο αύριο . Ενα αύριο ελπιδοφόρο , ένα μέλλον γεμάτο χρώματα και ελπίδα , ένα κόσμο καλύτερο από τις στάχτες που τους αφήνουμε!!!!! |
|