Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

O ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ / ΠΟΛΙΤΗ

 

Η Διεθνής Σύμβαση
για τα δικαιώματα του Εφήβου/Παιδιού

με απλά λόγια

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 29.11.07
"...Ο Συνήγορος του Πολίτη καλεί την ελληνική πολιτεία να εντείνει τις προσπάθειές της θέτοντας ως προτεραιότητα τη λήψη των αναγκαίων θεσμικών μέτρων και τη διάθεση επαρκών πόρων για την ουσιαστική υλοποίηση των δικαιωμάτων των παιδιών με αναπηρίες σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής... "

Σύνοψη διαπιστώσεων του Συνηγόρου του Παιδιού για την υλοποίηση των δικαιωμάτων των παιδιών με αναπηρίες

ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΗΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ( E . N . O . C .) 
ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

 

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΝΟΜΙΜΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΑΟΡΙΣΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


-ΣΥΝΟΨΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ




 


ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΣΘ)
ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ (ΟΚΑΔ-ΜΣΘ)



Στις 26 Οκτωβρίου 2007 συμπληρώθηκαν  50 χρόνια από το θάνατο του μεγάλου γιου της Ελλάδας, του συγγραφέα και ποιητή, δημοσιογράφου, δοκιμιογράφου, του ενορατικού ερμηνευτή των πολιτισμών, του κοινωνικού αγωνιστή, του βιωματικού διάπυρου οραματιστή της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, Νίκου Καζαντζάκη. Σ’ αυτό το πλαίσιο το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης υποδέχεται την ενθουσιαστική, συνάλληλη προσέγγιση του Λόγου του Ν.Κ. με την Κρητική Μουσική όπως αυτή πανηγυρικά εκφράζεται στην μουσική αφηγηματική παράσταση «ΩΔΗ-ΠΟΡΙΚΟ ΚΡΗΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» των φίλτατων μας Ροζονάρηδων. Παράλληλα με το υψηλό αισθητικό, παιδαγωγικό αλλά και βαθειά πολιτικό διακύβευμα της εκδήλωσης, διαδηλώνουμε την ελάχιστη μας φιλοδοξία να πατήσουμε στα βήματα των κοινωνικών  αποστολών του Ν.Κ. (1919, Αποστολή στον Καύκασο). Στο διαρκές αίτημα Αλληλεγγύης που αποπνέει το έργο του Ν.Κ., το  ΜΣΘ και η Ομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΚΑΔ-ΜΣΘ) επιχειρούν (και) μέσω των εσόδων της εκδήλωσης αυτής, μια μικρή επίθεση αλληλεγγύης στους πάσης φύσεως ενδοπρόσφυγες της περιοχής του Δήμου Πυλαίας.

 

Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Μουσική - αφηγηματική, Παράσταση,
από τους "ΡΟΖΟΝΑΡΗΔΕΣ"

Νίκος Καζαντζάκης

«Ν' αγαπάς την ευθύνη

Να λες - εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη Γη

Αν δεν σωθεί, εγώ φταίω!



ΩΔΗ ΠΟΡΙΚΟ ΚΡΗΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


Η λευτεριά ναι μια φωθιά
κι όποιος κι αν τση σιμώσει
γη θα καεί γη τση ζωής
το νόημα θα νιώσει



Μουσική - αφηγηματική, Παράσταση
από τους "ΡΟΖΟΝΑΡΗΔΕΣ"


Ανδρεουλάκης Ηλίας: Κρητική Λύρα, Τραγούδι
Σταύρος Βουρβαχάκης : Λαγούτο, Τραγούδι
Βαγγέλης Πασχαλίδης :Σαντούρι
Λουκάς Μεταξάς: Κοντραμπάσο, Νταούλι,Στάμνα
Παντελής Μπιτζαράκης : Αφήγηση, Τραγούδι



Μουσικό Σχολείο Πυλαίας/Θεσσαλονίκης
Κυριακή 17.2.2008, ώρα 20.00
Προέκταση Εγνατίας Πυλαία
τέρμα λεωφορείου αρ.11
τηλ. 2310 300828
mail@gym-mous-thess.thess.sch.gr
http://gym-mous-thess.thess.sch.gr/index.htm

είσοδος με προσκλήσεις
ενηλίκων 7 ευρώ, ανηλίκων 5 ευρώ

***

Η οικονομική διαχείριση-σχεδιασμός αναπτύσσεται από την
ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΟΚΑΔ-ΜΣΘ
με άμεσο στόχευση μιας σειρά δραστηριοτήτων
κοινωνικής αλληλεγγύης στην περιοχή του Δήμου Πυλαίας

 

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης
συμπαραστέκεται στο Γ.Σ. Χατσατριάν

Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Μουσικών Σχολείων
συμπαραστέκεται στον Γ.Σ. Χατσατριάν

537
συμπολίτες μας και συλλογικές οντότητες στηρίζουν μέχρι τώρα, ενυπόγραφα τον Γ.Σ.Χ.ενώ πολλοί έγραψαν σχετικά με τον δικό τους τρόπο ή έστειλαν πολύτιμες οδηγίες

 

Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν πως σε πιστεύουν σ' αγαπούν και πως σε θένε.
Εχε το νου σου στο παιδί κλείσε την πόρτα με κλειδί ψέματα λένε.
Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί λογάδες και γραμματικοί για να σε πείσουν
Εχε το νου σου στο παιδί κλείσε την πόρτα με κλειδί θα σε πουλήσουν
Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί που θα 'χει σβύσει το κερί στην καταιγίδα
Υπερασπίσου το παιδί γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα


Μια φωνή για το Γιώργο

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

.....μας έχει γίνει πολλές φορές φανερή, από το παρελθόν ως τώρα, (καθώς, εξ αιτίας τους, πολλά προβλήματα δημιουργήθηκαν στη ζωή ξένων ή παλιννοστούντων γνωστών και αγνώστων μας ανθρώπων, σχετικά με τη διαβίωσή τους στην Ελλάδα), αν και γίναμε, πολλές φορές, γνώστες μικρών και μεγάλων τραγωδιών στη ζωή αυτών των ‘'ξένων'', σαν αποτέλεσμα αυτών των προβλημάτων τους, ωστόσο, και πάλι, μένω συγκλονισμένη από την περιπέτεια του Γιώργου Χ., αποφοίτου του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης και αριστοτέχνη της κιθάρας, σχετικά με το θέμα της παραμονής του στην Ελλάδα.

Γνώρισα το Γ. Χ, ως μητέρα συμμαθήτριάς του: Η κόρη μου E. αποφοίτησε από το Μουσικό Σχολείο και ο Γ. ήταν συμμαθητής της. Τον έχουμε ακούσει, σε συναυλίες του Σχολείου και σε σπίτια συμμαθητών να παίζει την κιθάρα του και θαυμάσαμε την αξιοσύνη και την τέχνη του. Ακούσαμε κι από άλλους, γονείς, μαθητές και καθηγητές του, πως είναι καταπληκτικός κιθαρίστας, άξιος στη δουλειά του. Ακούσαμε, ακόμη, πως είναι εξαιρετικό παιδί. Το κυριώτερο, όμως, που ξέρουμε, είναι πως ζει στην Ελλάδα από μικρό παιδί, νόμιμα, μαζί με την οικογένειά του, εδώ και χρόνια.

Ειναι η δική του ζωή, που βιώθηκε εδώ, με την τυπική συναίνεση -ως τώρα- του κράτους. Αλλά τώρα, σα να μην έφταναν οι άλλες δυσκολίες της ζωής, προστίθεται και η απαγόρευση να συνεχίσει να ζει εδώ που είναι η οικογένειά του, οι όποιες δυνατότητες για εργασία του, οι φίλοι και γνωστοί του, το σχολείο του, η ζωή που έζησε ως τώρα, ο χώρος στον οποίο μεγάλωσε!

Θεωρώ πως έχει κάθε δικαίωμα να συνεχίσει απρόσκοπτα να ζεί εδώ που μεγάλωσε και εδώ που νοιώθει ότι θέλει να ζει. Όπως, ως τώρα, υπήρχε τυπική λύση στο θέμα της παραμονής του, έτσι θα 'πρεπε να υπάρξει και τώρα: Είναι αντίθετο σε κάθε έννοια δικαίου και κάθε έννοια σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, το να διακόπτει το κράτος, ξαφνικά, την ομαλή –όσο κι αν είναι δύσκολη- στο έδαφός του, διαβίωση ενός νέου, για την παραμονή του οποίου, ως τώρα, αυτό το ίδιο κράτος συναινούσε τυπικά, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία της εντύπωσης ότι αυτός ο νέος είναι ισότιμος με τους άλλους πολίτες.

Συντάσσομαι, λοιπόν, με όλους εκείνους τους συμμαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και όσους έχουν λάβει γνώση της υπόθεσης του Γ. Χ. και του συμπαραστέκονται, διεκδικώντας και απαιτώντας μαζί τους, για το Γιώργο, την καλλίτερη δυνατή διευθέτηση της υπόθεσής του και την απρόσκοπτη παραμονή του στην Ελλάδα!

Ε. Π.

……………

....…………

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

 


Στο Γιώργο

Καλό παιδί, καλό παιδί
Αγαπημένε μαθητή
Ότι σε μένα ήρθες ξανά
Ποιος θα μπορούσε να το πεί

Επέρσυ μας χωρίσανε
Σ' άλλον πιανίστα πήγες
Όμως περνούσης της χρονιάς
Πάλι σε μένα ήρθες

Τώρα λοιπόν ξανά μαζί
Ευχόμαστε χρονιά καλή
Με τρέξη και οι δυό μεγάλη
Συνεργασία θα 'χουμε πάλι

Pari zavak –pari zavak
Αkaghert'yes shad sireli
Vor tun ayssor yoren yegar
Miassin menk yienk ayhavelal

Nahort daran mez zadezzin
Myis pianitin chiesi devin
Paits jamayagh yoren anzzav
- Γιώργος – in' zme ci megnezav

Hima yuremen mank miassin
Dari-dari mahtellk
yerezu –'ken al /menk/ metz gamzov
kortzactsutinn bieli ennenk

 

ΜΣΘ-2003;

 

Είναι ντροπή να είσαι Έλληνας στην ψυχή, αλλά επειδή γεννήθηκες σε άλλη
χώρα να σου αρνούνται το δικαίωμά σου να ζεις στη χώρα της ψυχής σου. Αν
ήσουν ένας από αυτούς τους... λεβέντες που κλωτσάνε ένα κομμάτι
φουσκωμένο δέρμα για μερικές χιλιάδες ευρώ τη φορά, τα πράγματα θα ήταν
πιο εύκολα... Μακάρι στο τέλος να δικαιωθείς παλληκάρι μου.
Ο Θεός μαζί σου. Να σκέφτεσαι θετικά και όλα στο τέλος θα πάνε καλά.


Κ. _ Μουσικολόγος - καθηγητής Μουσ. Σχ. Κ.


 

Αγαπητοί φίλοι του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης,

Η πρωτεύουσα των προσφύγων Θεσσαλονίκη, η πόλη με τον δικό της ανθρώπινο
πολιτισμό μπορεί και πρέπει να αγκαλιάσει τον Γιώργο Σαμψών
Χαντσαντριάν.

Με εκτίμηση

_._
Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου


Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΕΙΝ'  Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ

Μ _  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ

Πρωην μεταναστης, χωρίς όμως τα προβλήματα του Σαμψών
διότι η χώρα που με φιλιξένησε δεν λεγόταν Μπουζουκιστάν αλλά Σουηδία
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΕΙΝ'  Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ
 
Συνυπογράφω με όλη μου την καρδιά, με την ελπίδα ότι και η γραφειοκρατία μπορεί κάποτε να αποκτήσει καρδιά...
Αν αφήσουμε το παλικάρι να ξανα-χάσει ακόμη μία πατρίδα θα είμαστε όλοι υπεύθυνοι!
 
Α. _
Δημοσιογράφος - Γονέας μαθητή Μουσικού Σχολείου

 

Σας στέλνω αυτό το μήνυμα για να μείνει ο μαθητής σας στην Ελλάδα. Η Ελλάδα φιλοξενεί τους μαθητές της και σύμφωνα με το σύνταγμά της "όλοι όσοι βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων." Εδώ ελευθερία για μάθηση.

Γ. Α.

Προσυπογράφω κι εγώ την έκκληση να παραμείνει στην Ελλάδα ο Γιώργος Σαμψών Χατσατριάν, αυτός ο αξιόλογος νέος καλλιτέχνης, για τον οποίο μόνο υπερήφανη μπορεί να είναι η χώρα μας.
 
Α. _
 
δημοσιογράφος
Xairete!
Eimai apofoitos tou Mousikou Gumvasiou Pallnvns kai ma8ame oti evas ma8ntns tou sxoleiou sas, o Giwrgos-Sampsov, avtimetwpizei problnma me tnv adeia paramovns tou.
Parakaloume va mas evnmerwsete gia tis opoies evergeies kavete kai me poio tropo 8a mporousame va bon8nsoume. Dustuxws dev exoume bgalei akrn akomn av upnrxe kapoia stigmn sullogos tou sxoleiou, alla exoume epikoivwvia pavw apo 100 atoma. Evdexomevw va mporoume va suvtovistoume kai me to sxoleio mas.
 
Euxaristw polu,
M._
(6945....

S.O.S.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ* ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 

mail@gym-mous-thess.thess.sch.gr


ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΕΙΝ'  Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ

ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ/ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

*ΟΝΟΜΑ, ΕΠΩΝΥΜΟ, ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΠΟΣ

Για να ενημερωθείτε πατήστε εδώ:

ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

4η Σύμπραξη

Θέμα:
Η Διεθνής Σύμβαση
για τα δικαιώματα του Εφήβου
/Παιδιού
με απλά λόγια

προκύπτοντα θέματα - ενδεχόμενες πρακτικές εφαρμογές

 

1η Γενική Συνέλευση της ΟΚΔΑ-ΜΣΘ

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008, 8η και 9η ώρα

Αίθουσα Βιβλιοθήκης "Κωνσταντίνα Κιατύπη"

 

Προσωρινό πρακτικό πρός συλλογική επικύρωση στην επόμενη συνέλευση

Α. Συγκρότηση ονομαστικής κατάστασης μελών της ΟΚΑΔ-ΜΣΘ με συμμετοχές από όλα μέρη της Σχολικής Κοινότητας. Αναλύθηκε το πλαίσιο της συνεργασίας, στηριγμένο κατά το μέτρο του δυνατού στις παραινέσεις που έδωσε ο συνήγορος του Εφήβου/Παιδιού, στις παραινέσεις  του κατά την  ενημερωτική συνάντηση με εκπαιδευτικούς της Β΄ θμιας Εκπ/σης Θεσσαλονίκης στις 20/11/2007.
Στη συνέλευση παραυρέθηκε ο από διετία απόφοιτος του ΜΣΘ Γιώργος Σαμψών Χατσατριάν και μίλησε αναλυτικά για το οξύτατο και άμεσο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Σε σχέση με την Άδεια Διαμονής του στην Ελλάδα.

Β. Ακολούθησε : Κριτική ανάγνωση/διαλογική συζήτηση με θέμα τη διεθνή σύμβαση για τα δικαιώματα του 'παιδιού' και αναπτύχθηκε  αρχικός εντοπισμός προκυπτόντων ζητημάτων.

Γ.Οι συμμετέχοντας μαθητές μετά από προβληματισμό και σύντομο διάλογο, ανέλαβαν
ανέλαβαν να αναπτύξουν τα ερωτήματα τους πάνω στα άρθρα έτυχαν της ιδιαίτερης προσοχής τους.

Δ. Στα άρθρα που κατά τον ένα ή άλλο τρόπο σχετίζονται με την περίπτωση του Γ.Σ. Χατσατριάν οι μαθητές και οι διδάσκοντες έδωσαν εκ των πραγμάτων ιδιαίτερα βαρύτητα. Μεσολάβησε  (δι’ ανατάσεως των χειρών) ψηφοφορία (υπέρ, κατά, Λευκό) με διακύβευμα την πρωτοβουλία 3 μελών της Ομάδας να στηρίξουν κατ’ αρχήν την προσπάθεια του Γ.Σ. με δημοσίευση στο διαδίκτυο. Προηγήθηκε ιδιαίτερος προβληματισμός σε σχέση με το αμφίσημο πρόταγμα αλλά και το αμφίθυμο συλλογικό φαντασιακό των κοινωνικών δομών, έναντι των αντίστοιχων στάσεων/πρακτικών που αναπτύσσονται στις πολιτισμικές δομές που αντλούν από πρωθύστερα κοινωνικώς «κατασκευασμένα» και πολιτισμικά συνομολογημένα κοινωνικά - πολιτικά υποστρώματα. Σ’ αυτό το πλαίσιο έγινε αναφορά στην Αντιγόνη του Σοφοκλή και στους Λόγους του Ισοκράτη. Οι μαθητές ενημερώθηκαν και ηλεκτρονικά για τις πηγές και ανέλαβαν να τις συνδυάσουν με το ειδικό παράδειγμα του Γ.Σ.Χ. Επί πλέον διερευνήθηκε η πολιτική και κοινωνική αξιοπιστία μιας μονοσήμαντης πρόσδεσης 'στο γράμμα' της ακλόνητα «κατασκευασμένης» παράδοσης και οι αντίστροφες σύγχρονες κοινωνικές και πολιτικές υπό κρίση δυναμικές της.

 

Γιώργος-Σαμψών Χατσατριάν
Τι πρέπει να κάνω τώρα;

 

Ε. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αναγκαιότητα συνεχούς συζήτησης-πράξης της ομάδων μέσα απ’ την ανάπτυξη μερικότερων συλλογικοτήτων αλλά και ατομικού ενδιάθετου προβληματισμού. Στόχος τους η ανάπτυξη ενός συλλογικού πρωτογενούς “κώδικα δικαίου’ που όμως δεν θα παραβιάζει σε καμιά περίπτωση τα άρθρα διεθνούς Σύμβασης των δικαιωμάτων παιδιού/εφήβου/πολίτη. Οι υποομάδες αυτές θα αναφέρονται άμεσα στο ευρύ  Σώμα, μέσω της φυσικής αλλά κυρίως της ηλεκτρονικής επαφής και αποτελεσματικής προδιαμόρφωσης των  δεόντων συλλογικότερων πρακτικών.

 

ΣΤ'. Επικυρώθηκε συλλογικά η πρόταση για την πραγματοποίηση στο ΜΣΘ της Μουσικής - αφηγηματικής Παράστασης, Νίκος Καζαντζάκης ΩΔΗ-ΠΟΡΙΚΟ ΚΡΗΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, διερευνήθηκαν κατ' αρχήν ενδεχόμενες διασυνδέσεις/αλληλεπιδράσεις με τα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος του ΜΣΘ και εντοπίσθηκαν οι αυξημένες ευθύνες της ομάδας για την επιτυχία της.

Ζ.

i. Αποφασίστηκε οι συνελεύσεις της ΟΚΑΔ-ΜΣΘ να γίνονται εκτός του ωρολογίου προγράμματος, για να συνάδουν οι πρακτικές της με το υψηλό διακύβευμα της προσφοράς και του εθελοντισμού που εμπεριέχεται στις πρός απόδειξη διαθέσεις της.

ii. Η επόμενη συνέλευση καθορίστηκε για την 30η Ιανουαρίου αμέσως μετά τη γιορτή/τελετή "των Τριών Ιεραρχών" στη βιβλιοθήκη "Κωνσταντίνα Κιατύπη".


3η Σύμπραξη

Μουσική/θεατρική παράσταση για την υποστήριξη
της εκδρομής της Β' Λυκείου 2008 σ

"Φτιάξτε μαζί μας
το δικό σας παραμύθι"

Πέραν των εσόδων για την ενίσχυση της ΕΚΔΡΟΜΗΣ
η δραστητηριότητα της ΟΚΑ-ΜΣΘ απέφερε 143,07 Ευρώ στο ταμείο Αλληλεγγύης


1η και 2η Σύμπραξη

Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΟΚΑ-ΜΣΘ

"Φτιάξτε μαζί μας
το δικό σας παραμύθι"

Μουσική/θεατρική παράσταση για την υποστήριξη
της εκδρομής της Β' Λυκείου 2008 στην
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

Μετά την επιτυχημένη δραστηριότα της 21.12. 2007 χάρη στη δική σας συμβολή [και με αίσιο τέλος (παραδόθηκαν 515 Ευρώ) στην Σχολική Κοινότητα του Μονοθέσιου Δημοτικού Σχολείου Διασέλλων Ηλείας], συνεχίζουμε δυναμικά. Και στην καινούργια μας σύμπραξη στον ίδιο χώρο του πολιτισμού/παιδείας, θα αναπτυχθεί ανάλογη δραστηριότητα της ΟΜΑΔΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ εγκαινιάζοντας μια σειρά δραστηριοτήτων
κοινωνικής αλληλεγγύης στην περιοχή της Πυλαίας

 

 


 

Πύρινη Λαίλαπα

Ταινία για την καμμένη Ολυμπία

Από το δάσκαλο και τα παιδιά
του Δημ. Σχολείου Διασέλλων


——————————

Στην παρακάτω διεύθυνση βρίσκεις μια ταινία που έφτιαξαν ο δάσκαλος και τα παιδιά του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου Διασέλλων (ορεινή Ολυμπία) που υπέστη μεγάλη καταστροφή από την φωτιά του Αυγούστου. Η ταινία προβλήθηκε στην 7η Camera Zizanio (1-8 Δεκεμβρίου 2007) και απέσπασε ειδική μνεία στην κατηγορία Α (ηλικίες εως 12 ετών) Τίτλος: Πύρινη Λαίλαπα

http://video.google.com/videoplay?docid=761855710367340432


Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΛΕΙΑΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ...

Μετά από τρείς μήνες σκληρού αγώνα να ενισχύσουμε τα σχολεία μας και να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας , το έργο μας φτάνει στο τέλος του ...Συνεχίζουμε το έργο μας μέσα στα σχολεία που ανήκουμε και στα οποία πρέπει να δώσουμε τη ψυχή μας και τη καρδιά μας ώστε να βοηθήσουμε & να εκπαιδεύσουμε όσο μπορούμε τα παιδιά μας να φτιάξουν ένα καλύτερο αύριο . Ενα αύριο ελπιδοφόρο , ένα μέλλον γεμάτο χρώματα και ελπίδα , ένα κόσμο καλύτερο από τις στάχτες που τους αφήνουμε!!!!!


Για την αναδημοσίευση και με την ευθύνη της συλλογής
και προώθησης της βοήθειας προς στους παραπάνω φορείς


Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ομάδα κοινωνικής αλληλεγγύης και δικαιωμάτων


Δραστηριότητα στο πλαίσιο της εκδήλωσης

“Ταξίδι σε μιά στιγμή”

μουσική/θεατρική παράσταση της Γ' Λυκείου του Μ.Σ.Θ


Ας σπεύσουμε και εμείς ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ!!!