OMΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Γιώργος - Σαμψών Χατσατριάν
Τι πρέπει να κάνω τώρα;


 

 

Αξιότιμοι/ες κ.κ. καθηγητές/ήτριες του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης,
αγαπητοί/ες συμμαθητές/τριες μου, μέλη και μη, του Συλλόγου Αποφοίτων του Μ.Σ.Θ.
Φίλοι μου μαθητές και μαθήτριες, αξιότιμα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Μετά από  15 χρόνια ζωή στην Ελλάδα και με αγαπημένο σταθμό την εξαετή γόνιμη συνοδοιπορεία μας αντιμετωπίζω οξύτατο πρόβλημα σε σχέση με την άδεια διαμονής μου στη χώρα, όπου και από ηλικίας 8 ετών, ζω με τους γονείς μου ανελλιπώς. Σας ζητώ να μου συμπαρασταθείτε άμεσα κατά το μέρος που σας αναλογεί ώστε να εκλείψει ο  επαπειλούμενος κίνδυνος να υποχρεωθώ σε εγκατάλειψη της χώρας (μου) -μέχρι τέλους Ιανουαρίου- ή "εναλλακτικά" στην αποποίηση εκ μέρους μου όλων των  μέχρι τεκμαιρόμενων κεκτημένων προϋποθέσεων οι οποίες καθιστούν δυνατή την αποδοχή της αίτησης πολιτογράφησης και κατά περίπτωση ενδέχεται να οδηγήσουν στην απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας.

Αισθανόμενος ακόμα ως εν δυνάμει (αλλά κατά περίπτωση ενεργό) μέλος  του ιδιαιτέρως προσφιλούς και φιλικού σε μένα -αλλά  και έργω Ανοιχτού στην Κοινωνία  Μουσικού - Σχολείου μας, έρχομαι να δηλωθώ ως ικέτης/οικέτης στο ίδιο μου το για έξι ευτυχισμένα χρόνια Σπίτι.

Προσδοκώντας στην ανταπόκριση όλων των παραπάνω συλλογικοτήτων (συμπεριλαμβανομένου του μείζονος διασυλλογικού "Σχολικού Συμβουλίου"), και έχοντας ήδη δεδομένη και ενεργό την συμπαράσταση της Ομάδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Δικαιωμάτων του Μ.Σ.Θ.  αναμένω την 'εν είδει' και 'εν γένει' έκφραση της αλληλεγγύης σας και την με κάθε νόμιμο μέσο άμεση συμπαράσταση σας.

Με τιμή και αγάπη

Γεώργιος, Σαμψών Χατσατριάν

Θεσσαλονίκη 20 Ιανουαρίου 2008

ΤΡΙΤΗ 16 ΜΑΪΟΥ 2005 ώρα 12.00 /
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αίθουσα βιβλιοθήκης " Κωνσταντίνα Κιατύπη"


Δείτε και ακούστε:
Astor Pizzola:Verano Porteno

1)Video 2) Αρχείο ήχου

Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν πως σε πιστεύουν σ' αγαπούν και πως σε θένε.
Εχε το νου σου στο παιδί κλείσε την πόρτα με κλειδί ψέματα λένε.
Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί λογάδες και γραμματικοί για να σε πείσουν
Εχε το νου σου στο παιδί κλείσε την πόρτα με κλειδί θα σε πουλήσουν
Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί που θα 'χει σβύσει το κερί στην καταιγίδα
Υπερασπίσου το παιδί γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα

 

Ήρθα στην Ελλάδα το 1993 σε ηλικία 8 ετών μαζί με την οικογένεια μου για μια καλύτερη ζωή. Φοίτησα κανονικά στο σχολείο από την Α΄ Δημοτικού μέχρι και την Γ΄ Λυκείου. Το 2005 μετά από εξαετή ευδόκιμη φοίτηση, μέσω πανελλαδικών εξετάσεων πέρασα στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου.

Μέχρι στις 20.1.2006 η άδεια διαμονής μου ήταν Αυτοτελής (επειδή ήμουν μαθητής), από τις 20.1.2006 μέχρι στις 20.1.2007 ανανέωσα την άδεια διαμονής μου σαν σπουδαστής (καθώς ήμουν πλέον φοιτητής στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου).

Πήγα στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, έκανα την έγγραφη και έμεινα εκεί για λίγο χρονικό διάστημα. Οι γονείς μου οικονομικά δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν για αυτό αναγκάστηκα να εγκαταλείψω τις σπουδές μου και να γυρίσω πίσω στην Θεσσαλονίκη και στην οικογένεια μου επειδή αντιμετώπιζα σοβαρό οικονομικό πρόβλημα.

 Ήρθα στην Θεσσαλονίκη και άρχισα να εργάζομαι.  Στις 20.1.2007 ανανέωσα την άδεια διαμονής μου πλέον σαν εργαζόμενος. Στις 10 Οκτωβρίου 2007  πληροφορήθηκα από το γραφείο αλλοδαπών ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για να εκδώσει την άδεια διαμονής της περιόδου 20.1.2006 – 20.1.2007 (το χρονικό διάστημα δηλαδή που είχα καταθέσει αίτηση για άδεια διαμονής μου σαν σπουδαστής) ζητά να προσκομίσω αναλυτική βαθμολογία από το Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου.

Εγώ όμως αναγκάστηκα να εγκαταλείψω τις σπουδές μου για τους παραπάνω λόγους που σας ανέφερα και δεν έχω δώσει εξετάσεις.

Τι έπρεπε να κάνω τώρα;

Ρώτησα στο γραφείο αλλοδαπών. Με την απάντηση που πήρα ξαφνιάστηκα. Μου είπαν πως την περίπτωση μου δεν την έχει προβλέψει ο νομοθέτης και μου έδωσαν κάποιο τετραψήφιο αριθμό τηλεφώνου του  Υπουργείου Εσωτερικών στη Διεύθυνση Αλλοδαπών.

Την επόμενη μέρα το πρωί πήρα τηλέφωνο. Το σήκωσε κάποιος υπάλληλος και άρχισα να του λέω το πρόβλημα μου. Έκπληκτος άκουσα την απάντηση. Μου λέει.

-Νεαρέ δεν μπορείς  να κάνεις  του κεφαλιού  σου.

Του λέω:
-Τι του κεφαλιού μου έκανα; Δεν μπόρεσα για οικονομικούς λόγους να συνεχίσω τις σπουδές μου. μου απαντά λέγοντας επί λέξει.

-Νεαρέ δεν είστε έλληνας πολίτης, δεν μπορείτε να κάνετε ότι κάνει ένας έλληνας πολίτης,

Μη μπορώντας να με βοηθήσει, με παρέπεμψε σε έναν άλλον υπάλληλο, ο άλλος σε έναν άλλον, ο άλλος σε έναν άλλον.  Ώσπου μια ευγενικής ιδιαίτερα κατοπιστική κυρία μου υπόδειξε να απευθυνθώ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και να συμβουλευτώ έναν δικηγόρο.

 Πήγα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Εκεί με ενημέρωσαν ότι μόνο με δικηγόρο θα μπορούσε να γίνει δεκτός και με παρέπεμψε στο γραφείο αλλοδαπών του δήμου της περιοχής μου.

Πηγαίνω στο γραφείο αλλοδαπών. Η υπάλληλος στην οποία απευθύνθηκα έδειξε μεγάλη κατανόηση. Ασχολήθηκε με την υπόθεση μου, πήρε τηλέφωνο στην περιφέρεια. Μάλιστα αφού πήγε η ίδια (και για άλλες υποθέσεις) στην περιφέρεια μου είπε να περιμένω γιατί εκεί είχαν πάρα πολύ δουλειά. Το αποτέλεσμα είναι ότι από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα δεν έχω βγάλει καμιά άκρη....

 

Γιώργος-Σαμψών Χατσατριάν
Τι πρέπει να κάνω τώρα;

 

Ο Γιώργος - Σαμψών Χατσατριάν, γεννήθηκε στο Λενινακάν της Αρμενίας το 1985. Το 1995 σε ηλικία 10 ετών άρχισε τα πρώτα μαθήματα κιθάρας με τον καθηγητή Αρσένη Κωνσταντίνου.Το 2002 συνέχισε τα μαθήματα κιθάρας στην τάξη του καθηγητή Χρήστου Προδοφίκα. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους καθηγητές: Ευάγγελο Ασημακόπουλο, Roland Dyens & Hubert Kappel. Το 1999 εισάγεται στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και συμμετέχει στο "Μεικτό Σύνολο Σύγχρονου Ελληνικού Τραγουδιού" του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης. Στους Πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς διακρίθηκε τρεις φορές με Α' βραβείο. Στό πλαίσιο εκδηλώσεων του Μ.Σ.Θ. Εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (2003) στο Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης (2004),στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ. (2004) καθώς και στην ΕΤ3 (2004). Αποφοίτησε από το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης το 2005.